Радa з питань зовнішньоекономічної діяльності при Кабінеті Міністрів України
radakmu.org.ua - офіційний веб-сайт

РАДА ПІДПРЄМЦІВ ПРИ КАБІНЕТІ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

| написати листа | додати у обране |

| Сьогодні:  Вівторок, 25 червня 2019 року |

 

»

 Навігатор » Головна сторінка » Новини та повідомлення »


»

Новини та повідомлення

13.03.2009

Проект рішення Київської міської ради "Про розміщення малих архітектурних форм та споруд у м. Києві

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

II сесія VI скликання

РІШЕННЯ

від __ _____________ 2009 року N__________

 

Про розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд у м. Києві

     Відповідно до статті 9 Земельного кодексу України, статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Закону України "Про основи містобудування", Закону України "Про планування і забудову територій", Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 N 11/2587, та з метою впорядкування розміщення, облаштування та утримання тимчасових споруд у м. Києві Київська міська рада вирішила:

     1. Затвердити Положення про розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд у м. Києві, що додається (далі- Положення)

     2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації):

     2.1. Протягом місяця провести інвентаризацію наявних тимчасових споруд, таких, що використовувались суб’єктами підприємницької діяльності у місцях їх знаходження для здійснення торгівлі та послуг до прийняття цього рішення, -  із складанням інвентарних описів за зразком, визначеним у додатку 1.

     2.2. Визначити на конкурсних засадах оператора з розміщення тимчасових споруд у м. Києві (далі по тексту – Оператор).

     2.3. Протягом трьох місяців розробити Комплексну схему-зонування розміщення тимчасових споруд у м. Києві з урахуванням наявних.

     2.4. Оператору оформити право користування земельними ділянками, визначеними за результатами проведеної інвентаризації та затвердженої Комплексної схеми-зонування, для організації торгівлі товарами або послугами в малих архітектурних формах.

     2.5. Протягом двох місяців привести у відповідність до цього рішення всі нормативно-правові акти виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що регулюють порядок розміщення тимчасових споруд, малих архітектурних форм.

     2.6. Дозволити Оператору укладати інвестиційні договори з суб’єктами підприємницької діяльності, що є власниками тимчасових споруд, малих архітектурних форм. Розміщення та експлуатацію тимчасових споруд (далі -  ТС) здійснювати відповідно до п. 3.1. Положення.

     3. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрацій) забезпечити фінансування розробки Комплексної схеми зонування розміщення тимчасових споруд у м. Києві.

     4. З 1 липня 2009 року заборонити розміщення на території м. Києва, в тому числі на ринках м. Києва, нових торговельних рядів, тимчасових споруд, малих архітектурних форм, що не відповідають типовим дизайн-проектам сучасних типів тимчасових споруд, затвердженим виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).

     5. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 08.11.2001 N 95/1529 "Про питання передачі земельних ділянок в оренду в межах червоних ліній в м. Києві" (із змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 11.07.2002 N 126/126 та від 26.09.2002 N 5/165), а саме:

     5.1. У назві рішення, преамбулі та пункті 1 слова "передачі земельних ділянок в оренду" замінити словами "постійного користування земельними ділянками".

     5.2. Назву додатка до рішення викласти у такій редакції:

     "Положення про використання земельних ділянок у межах червоних ліній в м. Києві".

     5.3. Додаток до рішення доповнити пунктом 3 такого змісту:

     "3. Земельні ділянки в межах червоних ліній можуть надаватись у постійне користування суб'єктам господарювання державної та комунальної форми власності для розміщення споруд функціонального призначення, окремих елементів транспортної інфраструктури, окремих елементів благоустрою".

      6. Внести зміни до Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 N 11/2587, виклавши підпункт 13.2 пункту 13 в такій редакції:

     "13.2. Розміщення тимчасових споруд (в тому числі малих архітектурних форм) в м. Києві.

      13.2.1. Розміщення тимчасових споруд в м. Києві здійснюється відповідно до Положення про розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд у м. Києві.

      13.2.2. Нові тимчасові споруди зводяться відповідно до типових форм, затверджених наказом Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

      13.2.3. Дозволи (в тому числі тимчасові) на розміщення тимчасових споруд видаються Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".

      7. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 18.11.2004 N 678/2088 "Про збір та видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг" та Положення про збір та видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг, а саме:

      7.1. У підпунктах 8.10, 8.11, 8.12 та 8.15 пункту 8 Положення про збір та видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг слова "районна у м. Києві державна адміністрація" замінити словами "виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)".

      7.2. Підпункт 8.17 пункту 8 Положення про збір та видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг викласти в такій редакції:

     "8.17. Контроль за правильністю видачі суб'єктам господарювання дозволу здійснюють Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

     8. Київській міській раді та її виконавчому комітету привести свої рішення у відповідність до Положення про розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд в м. Києві, затвердженого цим рішенням.

     9. Встановити, що це рішення набуває чинності з дати його прийняття.

     10. У разі невиконання цього рішення відповідними структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунальними підприємствами за поданням постійної комісії Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури порушувати питання перед Київським міським головою про притягнення їх керівників до відповідальності, передбаченої законодавством України.

      11. Згідно протоколів демонтовані ТС підлягають поверненню.

      12. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.

 

Київський міський голова 

Л. Черновецький 

  

  

   


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Київської міської ради

від 27 листопада 2008 р. N 657/657 

  

ПОЛОЖЕННЯ

про розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд

у м. Києві

1. Загальні положення

     1.1. Положення про розміщення тимчасових споруд у м. Києві розроблене відповідно до Земельного кодексу України, законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про основи містобудування", "Про планування і забудову територій", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про благоустрій населених пунктів", Указів Президента України від 28.04.2007 N 363/2007 "Про деякі заходи щодо вдосконалення регулювання підприємницької діяльності" та від 03.09.2007 N 816/2007 "Про Концепцію вдосконалення державного регулювання господарської діяльності", рішень Київради від 27.01.2005 N 11/2587 "Про правила забудови м. Києва", від 16.06.2005 N 439/3015 "Про врахування громадських інтересів та захист прав громадян при проведенні містобудівної діяльності в м. Києві".

     Це Положення визначає основні вимоги щодо розміщення, облаштування та утримання тимчасових споруд у м. Києві і є обов'язковим для виконання всіма учасниками господарської діяльності - фізичними та юридичними особами незалежно від їхньої відомчої підпорядкованості та форми власності.

     1.2. Дія цього Положення не поширюється на тимчасові споруди, встановлені до набрання чинності цим Положенням, що експлуатуються відповідно до законодавства та мають необхідну дозвільну документацію, документ, що посвідчує право на земельну ділянку на підставі рішення Київської міської ради, висновки відповідних служб, дозвіл на встановлення тимчасових споруд.

2. Терміни та поняття

     У Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:

     2.1. Тимчасова споруда (далі за текстом - ТС) - споруда функціонального (в тому числі для здійснення підприємницької діяльності), декоративно-технологічного призначення, в тому числі мала архітектурна форма, яка виготовляється з полегшених збірних конструкцій та встановлюється без улаштування заглибленого фундаменту тощо.

     За цим Положенням до тимчасових споруд відносяться:

   окремі елементи благоустрою - альтанки, у тому числі бюветні комплекси артезіанського водопостачання, спортивно-фізкультурне обладнання, окремо встановлені засоби зовнішньої реклами, дитячі ігрові комплекси, кабіни для перевдягання, душові кабіни та пристрої для миття ніг (розташовані на пляжах та в зонах відпочинку);

   окремі елементи транспортної інфраструктури - паркомати, антипарковочні пристрої, окремо встановлені інформаційні вказівники та/або засоби візуальної інформації, елементи облаштування зупинок громадського транспорту, зупинки громадського транспорту, зупинкові комплекси, мобільні паркувальні системи;

   споруди функціонального призначення - майданчики з контейнерами для сміття, мобільні туалетні кабіни, туалетні модулі, туалети контейнерного типу, телефонні будки та пристрої, стенди (крім рекламних), кіоски, павільйони, намети, холодильне обладнання, ларі, ларьки (в тому числі ті, що розміщуються в підземних переходах), палатки для сезонного продажу товарів, автомагазини, авторозвозки, автокафе, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне торговельно-технологічне обладнання, розноски, лотки, торговельні автомати, сезонні майданчики.

     2.2. Дозвіл на розміщення ТС (в тому числі тимчасовий) - це документ, обмеженого терміну дії, виданий Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який дає право на розміщення ТС.

     2.3. Заявник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити або привести існуючу ТС у відповідність до цього Положення.

     2.4. Комплексна схема-зонування розміщення ТС у м. Києві (далі за текстом - Комплексна схема) - текстові та графічні матеріали з розміщення ТС в м. Києві відповідно до визначених типів та функціонального призначення, затверджених виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).

     2.5. Оператор з розміщення ТС  - комунальне підприємство, визначене на конкурсних засадах рішенням Київської міської ради для здійснення повноважень щодо розміщення ТС, яке діє за принципом "Єдиного вікна".

     2.6. Паспорт прив'язки ТС (далі за текстом - паспорт) - документ, що включає план прив'язки ТС на чинній топографо-геодезичній основі М 1:500, текстові та графічні матеріали щодо архітектурно-планувального, колористичного вирішення інженерного забезпечення об'єкта та схему благоустрою прилеглої території.

     2.7. Типові ТС - це типи ТС, схвалені архітектурно-містобудівною радою, затверджені наказом Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Порядок розміщення ТС в м. Києві

     3. Заявник, який має намір розмістити та/або експлуатувати ТС в м. Києві безпосередньо звертається до КЕДА та отримує право оренди земельної ділянки для встановлення ТС через аукціон.

     3.1. Заявник, який має намір розмістити та/або експлуатувати ТС у м. Києві, без аукціону, обирає один з таких варіантів розміщення ТС:

     3.1.1. В разі здійснення Заявниками підприємницької діяльності у ТС до прийняття цього Положення та відсутності усіх необхідних належним чином оформлених документів – шляхом укладення інвестиційного договору з оператором на протязі двох місяців з дати прийняття цього Положення. При цьому  розміщені ТС не підлягають заміні на ТС з типовим дизайн-проектом.

     3.1.2.В разі здійснення Заявниками підприємницької діяльності у ТС до прийняття цього Положення та наявності усіх документів на розміщення ТС – шляхом виконання умов чинного договору оренди земельної ділянки чи укладення інвестиційного договору з Оператором.

    3.1.3. В разі наявності у Заявника права користування чи розпорядження земельною ділянкою – шляхом самостійного отримання всіх необхідних документів для розміщення та (або) встановлення ТС або укладення для цього договору з Оператором.

    3.1.4. В разі встановлення нових ТС – шляхом заключення типових інвестиційних договорів з Оператором з визначенням погоджених Оператором та Заявником місцях розташування ТС.

    3.2. Оператор за погодженням Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) через організацію-розробника Комплексної схеми в установленому порядку вносить зміни до Комплексної схеми на підставі звернень Заявників, пропозицій структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), власних інвестиційних досліджень не рідше ніж один раз на рік або у разі необхідності.

4. Порядок отримання Дозволу на розміщення ТС (в т.ч. тимчасового)

     4.1. Для отримання тимчасового дозволу на розміщення ТС Заявник або Оператор звертається до Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) із такими документами:

     4.1.1. Заява про функціональне призначення ТС, її розміри та місце розташування.

     4.1.2. Панорамна фотофіксація земельної ділянки та навколишнього міського середовища в дозвільній формі.

    4.1.3. Паспорт прив'язки ТС (у разі наявності).

    4.1.4. Правоустановчі документи на земельну ділянку (у разі наявності).

    4.1.5. Висновки відповідних служб, визначених наказом Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (у разі наявності).

     4.2. Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом п'ятнадцяти робочих днів опрацьовує заяву та надає Заявнику або Оператору висновок або вмотивовану відмову щодо можливості розміщення ТС.

     4.3. Заявник або Оператор після отримання висновку має право оформлювати Тимчасовий дозвіл за умови виконання вимог, зазначених у висновку.

    4.4. Тимчасовий дозвіл на розміщення ТС видається Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безкоштовно та дає право на розміщення ТС на період п'яти років.

    4.5. Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) після видачі Тимчасового дозволу на розміщення ТС передає відповідну інформацію Оператору для внесення даних до Комплексної схеми та до Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва.

     4.6. В разі наявності у Заявника правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій планується розміщення ТС, йому надається Постійний дозвіл на розміщення ТС.

5. Комплексна схема розміщення ТС

     5.1. Оператор виступає Замовником розробки Комплексної схеми згідно містобудівних обмежень та наявних тимчасових споруд.

     5.2. Комплексна схема затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) після схвалення архітектурно-містобудівною радою при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та розміщується на офіційному сайті КМДА з постійним її оновленням протягом доби із дня внесення змін.

     5.3. Оператор за погодженням Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) через організацію-розробника Комплексної схеми в установленому порядку вносить зміни до Комплексної схеми на підставі звернень Заявників, пропозицій структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), власних інвестиційних досліджень не рідше ніж один раз на рік або у разі необхідності.

     5.4. Розміщення ТС проводиться відповідно до комплексної схеми.

6. Сезонна торгівля та інші окремі випадки видачі дозволів

     6.1. Сезонна торгівля на сезонних майданчиках функціонує з 15 квітня до 30 жовтня щороку або в інший термін, визначений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).

     6.2. Розміщення сезонних майданчиків, у тому числі під час проведення державних та загальноміських заходів, здійснюється за розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

     6.3. Для розміщення сезонного майданчика чи пересувного лотка, Заявник звертається до Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) або до Оператора і протягом десяти днів отримує вмотивовану відповідь.

      6.4. Перенесення ТС на інше місце можливе у разі зміни містобудівної ситуації, яка унеможливлює розташування ТС у місці її знаходження, а також у випадках аварійних ситуацій з наступним внесенням відповідних коригувань у Комплексну схему.

  7. Умови інвестиційного договору

      7.1. Типовий інвестиційний договір між Заявником та Оператором визначається у додатку до цього Положення і повинен містити наступні істотні умови:

      7.1.1. конкретне місце розташування та розмір ТС;

      7.1.2. визначення збереження права власності на ТС Замовника як під час дії інвестиційного договору, так і після його завершення чи розірвання;

     7.1.3. обов’язок Оператора протягом місяця забезпечувати оформлення усіх дозволів (ордерів) на розміщення чи встановлення ТС, в тому числі інженерних комунікацій з дня підписання договору. Оператор несе відповідальність за несвоєчасне виконання цього пункту у відповідності до умов договору.

     7.1.4. обов’язок Замовника інвестувати кошти в малу архітектурну форму та компенсувати Оператору витрати на оформлення дозволів та сплату податку на землю;

     7.1.5. визначення права Заявника, який належним чином виконував умови інвестиційного договору, на пріоритетне право на укладання нового договору.

     7.2. Типовий інвестиційний договір та вартість послуг, які надаються Оператором погоджуються з Представництвом Держкомпідприємництва в м. Києві.

8. Порядок благоустрою прилеглих до ТС територій

     8.1. Заявник є відповідальним за утримання ТС в належному експлуатаційному та санітарно-технічному стані.

     8.2. Роботи з благоустрою прилеглих до ТС територій є обов'язковим заходом при розміщенні ТС та виконуються відповідно до паспорта (або проектної документації) та комплексної схеми.

    8.3. В інвестиційних договорах, укладених між Оператором та Заявником, обов'язково передбачаються заходи щодо запобігання пошкодженню об'єктів благоустрою, укладання угод на вивезення відходів, забезпечення контролю за організацією постійного прибирання закріплених і прилеглих територій (діаметром 10 м навколо), забезпечення догляду за газонами та зеленими насадженнями, якщо такі є на закріпленій території, своєчасного вивезення вмісту належних Замовникові контейнерів та урн для сміття.

    8.4. До ТС має бути передбачений зручний під'їзд автотранспорту для розвантаження або навантаження товарів, що не створює перешкод для проходу пішоходів, посадки та висадки пасажирів міського пасажирського транспорту.

    8.5. Забороняється складування тари, матеріалів, різних конструкцій та відходів на дахах ТС і прилеглих територіях.

    8.6. Не допускається закриття дозволу (ордера) на право тимчасового порушення благоустрою та його відновлення у зв'язку з виконанням робіт із розміщення ТС без виконання робіт з благоустрою прилеглої території.

    8.7. Кіоски, павільйони, інші об'єкти торгівлі та послуг повинні мати інформаційну вивіску, що визначає вид діяльності суб'єкта підприємницької діяльності - табличку із зазначенням зареєстрованої назви, форми власності і режиму роботи.

9. Встановлення ТС

      9.1. Підставою для проведення робіт щодо монтажу ТС є дозвіл (ордер) на право тимчасового порушення благоустрою та його відновлення у зв'язку з виконанням робіт, виданий Головним управлінням контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

     9.2. Заявник або Оператор звертається до Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва за видачею дозволу (ордера) на право тимчасового порушення благоустрою та його відновлення у зв'язку з виконанням робіт із розміщення ТС.

      Ордер видається за наявності у Заявника або Оператора таких документів:

      9.2.1. Дозвіл на розміщення ТС, виданий Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

      9.2.2. Квитанція про сплату збору за видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг.

      9.3. Головне управління контролю за благоустроєм м. Києва протягом 15 робочих днів надає дозвіл (ордер) на право тимчасового порушення благоустрою та його відновлення у зв'язку з виконанням робіт із розміщення ТС.

      9.4. Експлуатація ТС дозволяється після закриття в установленому порядку дозволу (ордера) на право тимчасового порушення благоустрою та його відновлення.

      9.5. ВАТ "АК "Київводоканал" та АЕК "Київенерго" проводить підключення ТС до інженерних мереж (водо- та енергопостачання) тільки за наявності дозволу (ордера) на право тимчасового порушення благоустрою та його відновлення у зв'язку з виконанням робіт щодо розміщення ТС та дозволу на розміщення ТС, виданого Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

10. Контроль за розміщенням та утриманням ТС

      10.1. Контроль за розміщенням та утриманням ТС здійснюється відповідними структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в межах наданих їм повноважень.

      10.2. Моніторинг розміщення всіх ТС на території м. Києва виконується постійно.

      10.3. Демонтаж, перевезення, зберігання ТС, власники яких ухиляються від демонтажу або якщо власники ТС невідомі, здійснюється Головним управлінням контролю за благоустроєм міста Києва та підпорядкованими йому організаціями за кошти міського бюджету в порядку, визначеним чинним законодавством.

      10.4. Демонтована ТС видається власнику або його представнику після оплати ним судових витрат, робіт із демонтажу, перевезення, розвантаження та зберігання ТС, відновлення благоустрою на місці розміщення ТС згідно з тарифами, затвердженими у встановленому порядку.

     

Заступник міського голови -
секретар Київради
 

 О. С. Довгий 

 





Обговорити на форумі


Пошук
по сайту

"і" "або"
 


 

Опитування
Наскільки погіршилось ведення бізнесу в Україні після прийняття Податкового кодексу?
Суттєво погіршилось
Незначно погіршилось
Поліпшилось
Кардинальних змін не відчутно


Результати


 


 


 


 





Підписка
на новини

 

© 2008 РАДА ПІДПРИЄМЦІВ ПРИ КАБІНЕТІ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Зауваження та пропозиції надсилайте на адресу: rada@kmu.gov.ua