Радa з питань зовнішньоекономічної діяльності при Кабінеті Міністрів України
radakmu.org.ua - офіційний веб-сайт

РАДА ПІДПРЄМЦІВ ПРИ КАБІНЕТІ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

| написати листа | додати у обране |

| Сьогодні:  Субота, 18 листопада 2017 року |

 

»

 Навігатор » Головна сторінка » Новини та повідомлення »


»

Новини та повідомлення

04.11.2011

{PHOTO} Бізнес займеться копіюванням

Парламент схвалив три закони, покликані спростити роботу бізнесу. Однак, якщо скорочення списку видів діяльності, що підлягають ліцензуванню, та створення регіональних дозвільних центрів експерти схвалили, то рішення видавати копії ліцензій фізичним особам-підприємцям призведе, на їхню думку, лише до необґрунтованого збільшення витрат бізнесу.

Верховна рада вчора прийняла три урядові законопроекти, спрямовані на спрощення роботи бізнесу. Прийняті зміни N8791 в закон "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" виключають зі списку видів діяльності, заняття якими неможливо без спеціального дозволу, адвокатів і нотаріусів. Як пояснив голова підкомітету ВР з питань підприємництва Михайло Чечетов (Партія регіонів), ці види діяльності і так достатньо регламентуються профільними законами "Про адвокатуру" та "Про нотаріат".

Зміни N8463 в закон "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" істотно розширюють мережу дозвільних центрів. До діючих міських центрів будуть додані регіональні, які будуть працювати на обласному рівні. Втім, у невеликих обласних центрах другий дозвільний орган може і не з'явитися, адже закон дозволяє міській і обласній владі домовитися про об'єднання дозвільних центрів з метою економії коштів. "У бізнесу, що працює в області, до цих пір не було "єдиного вікна", і тепер ми його створили", - сказав урядовий уповноважений з питань дерегуляції господарської діяльності Михайло Бродський. Втім, за словами заступника голови парламентського комітету з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва Ксенії Ляпіної, таке спрощення роботи бізнесу сумнівно. "Зараз міські дозвільні центри працюють і в невеликих містах, і ця практика дуже успішна. Але вони дають ті дозволи, які входять до повноважень місцевої влади, тоді як за дозволами центральної влади бізнес змусять їздити в область, хоча їм було б зручніше отримувати їх там, де вони працюють", - стверджує депутат.

Найбільш дискусійними стали зміни N8450 в закон "Про ліцензування певних видів господарської діяльності". Якщо зараз копії ліцензій для роботи філій видаються лише юрособам, то тепер їх будуть отримувати фізособи-підприємці - на кожне місце, де вони будуть проводити господарську діяльність. У разі припинення роботи на вказаному місці підприємець зобов'язаний буде повернути копію до органів ліцензування протягом 10 днів. За словами пані Ляпіної, це не спрощує, а ускладнює роботу бізнесу: "Зараз фізособи-СПД не зобов'язані отримувати копію ліцензії на кожне місце роботи. Цим законом ми нав'язуємо бізнесу необхідність отримувати до наявних ліцензій їх копії, що є вимогою ще кілька разів заплатити за отримання ліцензії". Ці побоювання підтверджуються пояснювальною запискою Кабміну, де зазначається, що прийняття цих норм дасть додаткові надходження до держбюджету. З такими аргументами не погоджуються в Держкомпідприємництва. "Законопроект розроблений за ініціативою фізосіб-СПД. Зараз, працюючи в кількох місцях, вони змушені отримувати на них ліцензії, оформлюючи їх на родичів. Прийнятий закон вирішує цю проблему. Разом з ліцензією підприємець буде отримувати необхідну кількість копій", - заявив директор департаменту регіональної політики комітету Леонід Буравльов.

За матеріалами Коммерсант-Україна

Як альтернативу Ксенія Ляпіна запропонувала зрівняти роботу юросіб і фізосіб - виключити поняття "копії ліцензій" і дозволити перераховувати всі місця здійснення діяльності СПД в додатку до ліцензії, проте цю пропозицію в парламенті вчора не підтримали. "Враховуючи, що цей законопроект повністю суперечить політиці дерегуляції, я буду звертатися до президента з проханням накласти на нього вето", - заявила пані Ляпіна. "Для нас було важливо розблокувати проблему видачі копій ліцензій, після чого можна обговорювати їх скасування", - пояснив пан Буравльов.



04.11.2011

{PHOTO} Перелік правопорушень у сфері видачі дозвільних документів збільшать

Перелік правопорушень у сфері видачі дозвільних документів, за які передбачається встановити адміністративну відповідальність, збільшать. Відповідний законопроект схвалено профільним комітетом Верховної Ради України  до першого читання.

Так, передбачено встановити стягнення від 510 до 1190 гривень за такі адміністративні правопорушення, зокрема, як:

-   безпідставна відмова державним адміністратором у прийнятті заяви для отримання дозвільного документа;

-   видача місцевими дозвільними органами документа дозвільного характеру поза межами дозвільного центру;

-   видача дозвільного документа, необхідність одержання якого не встановлена законом;

-   неповідомлення або несвоєчасне повідомлення державним адміністратором суб’єкта господарювання про відмову у видачі дозвільного документа тощо.

Джерело: Прес-служба Мінекономрозвитку


04.11.2011

{PHOTO} В Україні стане більше дозвільних центрів.

В Україні буде розширена мережа дозвільних центрів у сфері господарської діяльності. За ухвалення Закону "Про внесення змін до Закону" Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності "N8463 проголосували 260 народних депутатів. Законодавчим актом внесено зміни, якими, зокрема, передбачено створення додаткових дозвільних центрів на обласному (регіональному) рівні.

Згідно закону, регіональні дозвільні органи - це територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в областях та АР Крим, органи виконавчої влади АР Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону від свого імені проводити чи залучатися до проведення експертизи та обстеження об'єктів, на які видаються документи дозвільного характеру, видавати такі документи в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Законом визначено, що дозвільний центр - це робочий орган міської ради міста обласного та / або республіканського АР Крим значення, в якому представники регіональних, місцевих дозвільних органів та державний адміністратор діють за принципом організаційної єдності з видачі документів дозвільного характеру, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру.

Джерело: ЛIГАБiзнесIнформ


04.11.2011

{PHOTO} Україна зробила крок до світових митним стандартам.

Закон (N8130-д) спрямований на приведення Митного кодексу України у відповідність з Міжнародною конвенцією про спрощення та гармонізацію митних процедур, Конвенцію про тимчасове ввезення, а також імплементацію в національне законодавство Рамкових стандартів безпеки Всесвітньої митної організації та реформування митної служби України.

Як повідомляє прес-служба апарату Верховної Ради, згідно закону, встановлені порядок і умови переміщення товарів через митний кордон України, її митний контроль та митне оформлення, застосування механізмів тарифного і нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, справляння митних платежів, ведення митної статистики, обмін митною інформацією , ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, здійснення відповідно до закону державного контролю нехарчової продукції при її ввезенні на митну територію України, запобігання і протидії контрабанді, боротьби з порушеннями митних правил, організації та забезпечення діяльності митних органів, та інші заходи, спрямовані на реалізацію митної політики України.

Законом, зокрема, передбачено: право декларанта на здійснення митного оформлення товарів у будь-якому митному органі; проведення митного оформлення протягом 4-х годин з моменту подання митної декларації та документів; персональну відповідальність посадової особи митниці за неправомірні затримки митного оформлення, використання однієї декларації (попередня декларація) для здійснення різних митних формальностей, наприклад контролю за доставкою в митний орган призначення, розміщення на склад тимчасового зберігання або початку митного оформлення для вільного обігу; чіткі підстави для відмови в митному оформленні та обов'язки митниці надати вичерпні роз'яснення; право декларанта задекларувати товари до моменту їх прибуття в Україну або в митний орган призначення; звільнення декларанта від відповідальності за ненавмисні помилки тощо.

За законом, безпосередньо нормами Кодексу встановлено перелік особистих речей, які при переміщенні громадянами через митний кордон України не підлягають декларуванню та звільняються від оподаткування, лібералізувати норми щодо вивезення товарів.

Документом визначено порядок надання, призупинення та відкликання статусу уповноваженого оператора економічної діяльності, який дозволяє суб'єкту зовнішньоекономічної діяльності користуватися спеціальними спрощеннями при здійсненні митного оформлення тощо.

Джерело: Ліга.Нет


02.11.2011

{PHOTO} Круглий стіл: "Логістичний ланцюг як складова у структурі формування вартості зерна".

3 листопада 2011 року у рамках виставки «Зернові технології - 2011» (м.Київ, вул.Салютна, 2-Б, ВЦ «КиївЕкспоПлаза», павільйон №1, конференц-зал) відбудеться засідання Круглого столу «Логістичний ланцюг як складова у структурі формування вартості зерна», організаторами якого є Українська аграрна конфедерація, Українська зернова асоціація, Рада підприємців при КМУ та Фумігаційна асоціація.

Під час заходу йтиметься про взаємодію різних ланок логістичного ланцюга на шляху руху зерна від виробника до споживача та розглядатимуться пропозиції щодо виявлення та скорочення зайвих витрат при формуванні вартості зерна.

До участі у засіданні запрошені представники державних установ, транспортно-експедиторських, зернозберігаючих та зернопереробних підприємств, зернотрейдери, керівники громадських об’єднань, фумігаційних компаній, сільськогосподарські виробники та експерти.

Акредитація ЗМІ за телефоном (044) 279 82 11, (050) 810 84 37 або електронною поштою fum_asociacia@ukr.net, roschyna@agroconf.org

За додатковою інформацією звертайтеся за телефоном (050)810-84-37

У приєднаному файлі див.: Програму заходу


02.11.2011

{PHOTO} Клюєв розповів про зроблені кроки з дерегуляції економіки

Перший віце-прем'єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Андрій Клюєв розповів про те, які кроки були зроблені в сфері дерегуляції економіки.

За його словами, у сфері дозвільної системи введено "декларативний принцип". Суб'єкти господарювання отримали право проводити 130 видів діяльності з 227, які вимагають отримання дозволу, на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази підприємства вимогам законодавства.

За його словами, в кожному районі та місті обласного значення створено дозвільний центр, в якому видача та переоформлення документів дозвільного характеру починає здійснюється за принципом організаційної єдності. Андрій Клюєв повідомив, що на сьогодні загальна кількість створених дозвільних центрів в Україні становить 681.

Він додав, що забезпечується перехід від принципу "єдиного офісу" до принципу "єдиного вікна" - видача документів дозвільного характеру відбуватиметься виключно через державного адміністратора в дозвільному центрі.

Клюєв підкреслив, що згідно із законодавством, "єдині вікна" в дозвільних центрах повинні запрацювати з 1 січня 2012 року, але підготовка до початку функціонування цієї системи відбувається дуже повільно.

Між тим, за його словами, у сфері ліцензування скорочено майже на третину перелік видів діяльності, що підлягають ліцензуванню: нині їх 57 (проти 78). Клюєв сказав, що з метою спрощення процедури отримання ліцензій Кабінет Міністрів прийняв постанову, якою скорочено перелік документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для кожного виду господарської діяльності. Замість цього суб'єкту надано можливість надавати інформацію за декларативним принципом.

За матеріалами Корреспондент.net

Перший віце-прем'єр заявив, що Законом України Про регулювання містобудівної діяльності здійснено масштабну коректування законодавства в сфері будівництва за останнє десятиліття.

"Кардинально поліпшена планувальна документація, максимально спрощена процедура її погодження, скорочено час її проходження. Вся процедура отримання дозвільних документів на сьогодні займає для об'єктів 1-3 категорії складності до 50 днів замість 416. На сьогоднішній день реформування містобудівної діяльності на рівні актів законодавства та Уряду практично завершено", - сказав Андрій Клюєв.

За його словами, у сфері спрощення створення і припинення бізнесу запроваджено електронний взаємообмін інформацією між усіма учасниками державної реєстрації, що забезпечує оперативність і прозорість усіх процедур. Забезпечується можливість здійснювати господарську діяльність без свідоцтва про державну реєстрацію, сказав він.

Перший віце-прем'єр-міністр також зазначив, що для організації підприємницької діяльності встановлено можливість для юридичних осіб створювати статутні фонди в необхідних розмірах та скасовано вимогу щодо обов'язкового нотаріального оформлення документів.

Андрій Клюєв повідомив, що у сфері регуляторної політики фактично завершена робота над переглядом регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування.

"Проаналізовано понад 58 600 регуляторних актів. Лише 23,2 тис. актів (39% від загальної кількості) були віднесені до числа регуляторних, відповідають принципам державної регуляторної політики. Решта, 35,4 тис. регуляторних актів були визнані такими, що не відповідають принципам державної регуляторної політики, і практично всі з них скасовані", - сказав Андрій Клюєв. За його словами, повністю завершили цю роботу в Криму, 15 областях, містах Київ і Севастополь, залишилося подивитися кілька десятків регуляторних актів.

Він також нагадав, що триває реформа системи адміністративних послуг. За його словами, Кабінетом Міністрів затверджено 44 переліки платних адміністративних послуг для всіх міністерств і відомств, які надають такі послуги. Це дозволило "відсікти" послуги, надання яких на платній основі не передбачено законом, вже скорочено 254 платні послуги - це 46% всіх платних адміністративних послуг, повідомив Клюєв.

Нагадаємо, в жовтні Віктор Янукович заявив, що влада активно впроваджує політику дерегуляції.


02.11.2011

{PHOTO} Янукович хоче відновити роботу Держкомпідприємництва

Президент України Віктор Янукович готовий відновити роботу державного комітету, що займається питаннями підприємницької діяльності.

На спільному розширеному засіданні Кабінету Міністрів та комітету з економічних реформ Президент, критикуючи Кабмін за зволікання в реалізації низки економічних реформ, відзначив відсутність очікуваного прогресу в дерегуляції підприємницької діяльності.

Янукович також зазначив, що до цих пір не вирішено питання видачі дозвільних документів, що дублюють одне одного. Він додав при цьому, що обговорював стан реалізації реформ, зокрема це питання з прем'єр-міністром Миколою Азаровим 1 листопада.

За словами Президента, якщо вирішенню питання дерегуляції підприємницької діяльності перешкоджає відсутність відповідного держкомітету, він готовий відновити його роботу з тим, щоб подивитися, як це вплине на просування реформи зі спрощення дозвільних процедур для бізнесу.

Як повідомлялося, 9 грудня 2010 року Президент ліквідував Державний комітет регуляторної політики і підприємництва в рамках адміністративної реформи. У вересні Кабмін запропонував Януковичу створити Державну службу з питань підприємництва та регуляторної політики.

Нагадаємо, що Держкомпідприємництва був створений Президентом Леонідом Кучмою в 1997 році як спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань державної регуляторної політики, державної реєстрації, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

Джерело:finance.ua



02.11.2011

{PHOTO} У проекті закону про спрощену систему оподаткування враховано близько 90% побажань представників бізнесу

   Як відомо, 16 червня 2011 року урядовий законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України (щодо спрощеної системи, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва)» був розглянутий Верховною Радою України та прийнятий у першому читанні. Прийнятий за основу законопроект спільно із Радою підприємців при Кабінеті Міністрів України, Координаційною радою з питань розвитку малого та середнього підприємництва, громадськими об’єднаннями підприємців та представниками бізнес-спільноти був доопрацьований у профільному комітеті Верховної Ради та підготовлений до другого читання.
   Прийняття законопроекту №8521 20 жовтня 2011 року у другому читанні є позитивним кроком до нормалізації ситуації у підприємницькому середовищі України, сигналом для відновлення конструктивного діалогу між владою та бізнесом.
   Відпрацювавши цей закон з підприємцями, Уряд пішов на значні компроміси. Серед ключових переваг нового закону:
• чіткий механізм та правила обрання, переходу на спрощену систему оподаткування та відмови від неї;
• у законі передбачено збереження ставки податку, звітність один раз на квартал, відсутність касових апаратів та первинного обліку для найдрібніших підприємців;
• фізособам-платникам єдиного податку, які не використовують працю найманих осіб, надається право не сплачувати податок в період відпустки чи хвороби, якщо відпустка чи хвороба підтверджена документально та їх тривалість перевищує один місяць;
• повернення спрощенцям можливості працювати з юридичними особами – платниками податку на прибуток.
   Також в законі передбачено, що форму 1ДФ потрібно здавати тільки за тих найманих осіб, за кого підприємець сплатив податок. Ця норма не враховує постачальників.
Разом з тим, аналіз прийнятого законопроекту свідчить про наявність ряду суттєвих недоопрацювань, які можуть мати негативні наслідки для бізнесу, і які повинні бути усунені в майбутньому шляхом внесення відповідних правок до існуючої редакції.
   Зокрема, до суперечливих можна віднести наступні нововведення:
• норма, що зобов’язує усіх юридичних та фізичних осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування і застосовують ставку єдиного податку 5%, у випадку, якщо вони продають товари, роботи та послуги платникам ПДВ, самим реєструватися в якості платників ПДВ після досягнення обсягу операцій в 300 тис. грн. (ст.293.8);
• з останньої редакції зникла норма про надання 50% пільги на сплату єдиного податку для виробників, які реалізують товари власного виробництва, а також можливість фізичним особам-підприємцям платити половину ставки податку на доходи фізичних осіб до 2016 року тощо.

   Активізація малого підприємництва – це перший крок на шляху до середнього бізнесу та формування середнього класу у суспільстві. Таким чином, удосконалення Податкового кодексу дасть змогу відновити свою діяльність тисячам підприємців, які були вимушені призупинити свою роботу або перейти у тінь. У результаті консолідованої роботи державних та громадських організацій, безперервного тривалого діалогу бізнесу та влади ці підприємці зможуть бути легітимними платниками податків і надалі забезпечувати вирішення соціальних та економічних проблем у суспільстві.

Прес-служба Ради підприємців при КМУ


01.11.2011

{PHOTO} 2 листопада відбудеться брифінг Голови Ради підприємців при КМУ Л. Козаченка та Співголови Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва В. Андрєєва: "Спрощена система оподаткування, її вплив на розвиток бізнес середовища в Україні"

Завтра, 2 листопада  2011 року, у ході засідання Уряду відбудеться брифінг Голови Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України Леоніда Козаченка та  Співголови Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва Віталія Андрєєва:  "Спрощена система оподаткування, її вплив на розвиток бізнес середовища в Україні".

Початок об 11:30

Місце проведення: Будинок Уряду. Вхід (тільки за паспортами) з вул. Грушевського, 12/2, 1-й та 3-й під’їзди, 6-й поверх.

Для журналістів обов’язковою є наявність редакційного бейджа.
Акредитація проводиться до 17:00 1 листопада 2011 р. за телефонами: 256-78-89, 256-67-11, 256-75-14, 256-72-92, 256-66-29.


01.11.2011

{PHOTO} Підприємцям спростять процедуру реєстрації.

Держкомпідприємництво погодило проект наказу, який регулює порядок подання електронних документів державному реєстратору.

В Україні запровадять єдині вимоги до оформлення електронних документів, які направляються державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Держкомпідприємництво погодило відповідний проект наказу, розроблений Мін'юстом.

Як повідомили в прес-службі відомства, зокрема, передбачено вирішення наступних проблем: врегулювання порядку подання електронних документів для проведення державної реєстрації; врегулювання дій державного реєстратора при проведенні державної реєстрації; врегулювання дій нотаріусів при передачі електронних документів для проведення державної реєстрації тощо.

На думку розробників, введення електронної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців буде сприяти зменшенню проявів корупції та в цілому спростить процедуру реєстрації.

Джерело: ЛIГАБiзнесIнформ


1   |   2   |   3   |   4   |   5   |   6   |   7      »      [102]





Обговорити на форумі


Пошук
по сайту

"і" "або"
 


 

Опитування
Наскільки погіршилось ведення бізнесу в Україні після прийняття Податкового кодексу?
Суттєво погіршилось
Незначно погіршилось
Поліпшилось
Кардинальних змін не відчутно


Результати


 


 


 


 





Підписка
на новини

 

© 2008 РАДА ПІДПРИЄМЦІВ ПРИ КАБІНЕТІ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Зауваження та пропозиції надсилайте на адресу: rada@kmu.gov.ua